۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۲۵۴۸
رئیس کل دادگستری استان قم:

مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید می کنند

مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید می کنند
حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به این که در تمام دنیا مشارکت بالا و میزان مشارکت مردم در انتخابات، نشان از پشتیبانی و حمایت مردم از حکومت و نظام دارد، حضور در پای صندوق های رای را موجب ناامیدی دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم صبح امروز جمعه با حضور در پای صندوق رأی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

رئیس کل دادگستری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در تمام دنیا مشارکت بالا و میزان مشارکت مردم در انتخابات، نشان از میزان پشتیبانی و حمایت مردم از حکومت و نظام خود دارد و مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، پشتیبانی خود از نظام اسلامی را اعلام می دارند.

وی افزود: مردم ایران با انتخاب کاندیداهای خوب و توانمند می توانند در پیشرفت و شکوفایی نظام اسلامی نقش آفرین باشند و با حضور در پای صندوق های رای دشمنان خود را ناامید کرده و موجب سربلندی نظام اسلامی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری خاطرنشان کرد: رای مردم به منزله پشتیبانی از نظام اسلامی، پاسداری از خون شهدا و تمام زحماتی است که پای شکوه مندی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن کشیده شده است و امروز مشارکت مردم در انتخابات متفاوت تر از سال های گذشته است.

ارسال نظرات