۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۲۳۹۶
در گفت و گو با رسا مطرح شد؛

دعوت عالم اهل سنت از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت عالم اهل سنت از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات
عالم اهل سنت ضمن دعوت از همه ملت ایران خصوصاً اهل سنت برای حضور در انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم نقشه های بیگانگان را خنثی خواهد کرد.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه گفت: حضور حداکثری و پر شور مردم در این دوره از انتخابات بیش از هر زمان دیگر مهم تر و از اوجب واجبات است.

وی افزود: حضور اکثریت مردم در انتخابات خصوصاً در این دوره که دشمنان به دنبال کم رنگ جلوه دادن آن هستند، به فضل الهی این حضور حداکثری ملت مشروعیت نظام را تامین و بیمه خواهد کرد.

مولوی سلامی با دعوت از مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات در ابتدای صبح جمعه اظهار داشت: از مردم سایر استان های ایران اسلامی خصوصاً استان سیستان و بلوچستان تقاضا می کنم مثل انتخابات گذشته حضور حداکثری خود را حفظ و انتظار و نقشه دشمنان را خنثی کنند و دشمنان این انقلاب را مایوس و نامید گردانند.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم با آگاهی، بصیرت و بلوغ سیاسی انتظارات بیگانگان را خنثی خواهند کرد و با حضور خود در پای صندوق های رای ایران اسلامی را در راه پیشرفت و رسیدن به قله یاری رسانی می کنند.

ارسال نظرات