۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۶۴۷
فعال رسانه ای:

تا زمانی که ولنگاری فضای مجازی از بین نرود تلاش‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب، دور باطل خواهد بود

تا زمانی که ولنگاری فضای مجازی از بین نرود تلاش‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب، دور باطل خواهد بود
فعال رسانه‌ای با اشاره به منازعاتی که جبهه انقلاب بر سر موضوعات غیرمهم، دارند گفت: تا زمانیکه ولنگاری فضای مجازی از بین نرود و شاهد نظارت دقیق بر فعالیت رسانه‌ها نباشیم، کار‌ها و تلاش‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب دور باطل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسین کاوه در دومین نشست از سلسله نشست‌هایی تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی با حضور جمعی از فعالان حوزوی رسانه‌ای با عنوان «رسانه، مشارکت و امید آفرینی» با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات متوقف بر امیدآفرینی در جامعه است، اظهار داشت: مأمن و جایگاه امید در قلب انسان ها است و گرایشات قلبی متأثر از شناخت ذهنی انسان ها از جهان پیرامونی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در عصر حاضر فضای رسانه ها جهان‌بینی افراد را شکل می دهند، عنوان کرد: در فضای رسانه ها با پدیده های مهندسی شده روبه رو هستیم که با اهداف و غرض خاصی منتشر می شوند؛ رسانه های خارجی مأموریت دارند امیدآفرینی در جامعه را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

رسانه های خارجی مأموریت ایجاد ناامیدی دارند

کاوه با بیان اینکه متاسفانه هزینه ناامید کردن و دروغ پردازی رسانه ها در جامعه ما پایین است، عنوان کرد: برخی از روزنامه ها و رسانه ها داخلی ناامیدسازی و رواج مطالب غیر واقعی را مأموریت خود قرار داده‌اند و این کار برای آنها هزینه ای ندارد، آنها ذهنیت جامعه را نسبت به پدیده ها مکدر می کنند و آزادانه به فعالیت می پردازند.

فعال رسانه ای با اشاره به منازعاتی که در رسانه های جبهه انقلاب بر سر موضوعات غیرمهم صورت می گیرد، بیان داشت: تا زمانیکه وضعیت ولنگاری فضای مجازی از بین نرود و شاهد نظارت دقیق بر فعالیت رسانه ها نباشیم، کارها و تلاش های رسانه ای جبهه انقلاب دور باطل خواهد بود.

ارسال نظرات