۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۷۴۸۹۰۰
یادداشت؛

رسالت انتقال پیام امام به امت را بهتر و بیشتر انجام دهیم

رسالت انتقال پیام امام به امت را بهتر و بیشتر انجام دهیم
دیدار حضرت‌آقا با مداحان جزء معدود دیدارهایی است که هر سال برگزار می‌شود و تاکنون وقفه نداشته و همین بیانگر ارزش و اهمیت جریان مداحی در انقلاب‌اسلامی است.
به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، دیدار حضرت‌آقا با مداحان آل‌الله‌ علیهم‌سلام‌الله در سالروز ولادت حضرت ام‌الائمه‌النجبا علیها‌سلام‌الله و حضرت روح‌الله علیه‌رضوان‌الله جز معدود دیدارهایی است که هر سال برگزار می‌شود و تاکنون وقفه نداشته و همین بیانگر ارزش و اهمیت جریان مداحی در انقلاب‌اسلامی است.
 
این مهم، عمق ژرف‌اندیشی رهبر معظم‌ انقلاب است که به خوبی ظرفیت عظیم جریان مبارک (مداحی و هیئت) را شناخته و هر سال در هر حال از هدایت معنوی و فکری آن دست بر نمی‌دارند تا به نتیجه و خروجی مطلوب در مدار حق دست یابد.
 
این توجه در همه این سال‌ها، مفهوم و منطوق اصلی و کلی دارد که اوامر ولایت دلالت بر مسئولیت تبیین را بر دوش ما مداحان سنگین می‌کند که باید به جدّ، رسالت انتقال پیام امام به امت را بهتر و بیشتر انجام دهیم و در طرح او نقشی داشته باشیم.
 
مطلب دیگر این است که ما مداحان در کارزار کنونی باید توجه به توقعات ولایت، مبنی بر هدایت فکری، تمدنی اهتمام بورزیم؛ زیرا که آقا هیأت را کانون جهاد تبیین خوانده و مداح از ارکان مهم آن کانون بوده، باید چون سرباز واقعی و جهادی تبیین ظهور و بروز جدی داشته باشد.
 
جعفر اسکندری
ارسال نظرات