۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۴۷۸۷۶

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب حوزه در محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب حوزه در محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در بیانیه ای حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۲ نفر از نیرو‌های فراجا را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در بیانیه ای حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۲ نفر از نیرو‌های فراجا را محکوم کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ... 

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند.

بار دیگر دست جنایت کاران مزدور اجیر شده استکبار از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و ۱۲ نفر از جوانان غیور وطن را  به خاک و خون کشید.

در حمله تروریستی گروهک مزبور به مقر نیروی انتظامی راسک، این حادثه دردناک نشان دهنده بی‌رحمی و جنایتکاری دشمنان اسلام و ایران است که با هدف از بین  بردن امنیت و وحدت ملی، به اقدامات خشونت‌آمیز می‌پردازند. 

این در حالی است که نیروی انتظامی، مردم شریف ایران با ایثار و فداکاری در خط مقدم دفاع از حریم و حرم  کشور و ملت ایستاده‌اند و با شجاعت تمام عیار به مقابله با این گروهک های مزدور  اجنبی می پردازند؛ لذا مجمع نمایندگان طلاب ضمن محکوم کردن این جنایت  ددمنشانه، شهادت این جوانان عزیز را به صاحب الزمان (عج)، نائب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، نیروی انتظامی کشور، مردم شریف ایران و سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان، شفای عاجل و برای  خانواده های محترم شهدا  صبر و اجر جزیل از خداوند منان   مسئلت می‌نمایم. 

امیدواریم که ان شاءالله نیروهای امنیتی نفس های آخر این جیره خواران مزدور برای  همیشه از این کشور  قطع نمایند
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظرات