۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۴۷۴۹۰
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان مطرح کرد؛

اعزام مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان

اعزام مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان
حجت الاسلام ولی پور گفت: به مناسبت ایام فاطمیه اعزام مبلغ در تاریخ ۲۳ آذر صورت می گیرد و مبلغان تا ۳۰ آذر فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد ولی پور، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام مبلغان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: اساتید، طلاب و روحانيون، متعلمان مراکز تخصصي، خطبا و فرهيختگان حوزه هاي علميه جهت اعزام در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س ) می توانند مراجعه نمایند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه نام نویسی مبلغان جهت اعزام به مناطق تبلیغی از ۱۸ آذر شروع شده است، افزود: پنجشنبه ۲۳ آذر ماه شروع اعزام مبلغان بوده و فعالیت تبلیغی تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

وی به شرايط اعزام مبلغان اشاره کرد و عنوان داشت: داشتن پرونده تبليغی، دارا بودن حداقل سطح يک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانيت در ایام تبلیغ و ثبت نام و اخذ حکم از طريق سامانه سماوات از شرایط اعزام مبلغان در ابن ایام فاطمیه است.

حجت الاسلام ولی پور گفت: علاوه بر امکان ترويج و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) و بهره مندی از برکات معنوي و اجر اخروي مزاياي دیگری همچون پرداخت حق الزحمه تبليغی و برخورداري از امتيازات و سوابق تبليغی به مبلغان تعلق می گیرد.

وی بیان کرد: طلاب و مبلغان جهت ثبت نام به آدرس سامانه سماوات، مدرسه مبارکه دارالشفاء، ساختمان آموزش، دفتر پذيرش هجرت، تلفن ۰۲۵۳۳۱۹۱۹۳۴ و معاونت تبليغ و امور فرهنگی حوزه های علميه استانها مراجعه نمایند              

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات