۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۴۶۸۶۹
حجت الاسلام قراچورلو:

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث بیداری وجدان بشریت شده است

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث بیداری وجدان بشریت شده است
حجت الاسلام قراچورلو با اشاره به پیروزی محور مقاومت تاکید کرد: به فرموده امام خامنه ای، پیروز قطعی این میدان با مردم غزه و مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام میلاد قراچورلو کارشناس تربیتی و سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، گفت: بعد از ظلم هایی که غده سرطانی منطقه رژیم منفور اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین روا داشت، چندین سال است که در مقابل مردم مظلوم فلسطین مقاومت کرده اند و در اثر همین مقاومت بود که طبق آیه ۳۹ سوره مبارکه شوری «وَالَّذِينَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْيُ هُمْ يَنْتَصِرُونَ»، بلکه از دشمن به حکم حق و برابر با قوانین اسلام انتقام می گیرند؛ که در اینجا محور مقاومت مطابق با آیه مذکور جواب کوبنده داده و عملیات طوفان الاقصی را به عرصه ظهور و عمل تبدیل نموده است، و این قطعاً عملکردی شجاعانه بود که مقاومت انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: این مظلومیت مردم غزه سالیان سال بوده و هست ولی در جهان همه بشریت نسبت به آن بیداری و وجدان درونی خاصی نرسیده بودند اما با این حمله‌ی رژیم غاصب صهیونیستی که با سلاح های که ممنوعه انجام شده و در حال نسل کشی در فلسطین اشغالی میباشد خیلی مسائل را مشخص کرد.

حجت الاسلام قراچورلو ادامه داد: حمله به بیمارستان نمونه بارز وحشی گری و بی رحمی صهیونیسم است؛ این دیوانگی رژیم در وجدان بشریت اثر گذاشته و باعث موج بیداری جهان در عالم بشریت شده است.

کارشناس سیاسی و تربیتی یاد آوری کرد: وقتی به جوامع بشری نگاه می کنیم می بینیم در تمامی کشورها حتی کشور های غربی و اروپایی و از جمله آمریکا مردمانشان علیه این ظلم که رژیم غاصب اسرائیل مرتکب شده راهپیمایی های اعتراضی برپا کرده اند، این موج بیداری ملت ها را جلوه می دهد.

وی با اشاره به وظایف رسانه ها تصریح کرد: وظیفه رسانه ها در این برهه زمانی بسیار حساس میباشد، و رسالت سنگین بر گردن رسانه است، که باید واقعیت ها را ترسیم کند و حقیقت و آگاهیت لازم را بر مخاطبان تبیین کند و جنایت های که این رژیم غاصب و منفور اسرائیل بر مردم غزه انجام داده  بصورت روشن و واضح بیان کند.

حجت الاسلام قراچورلو ابراز کرد: برخی از رسانه ها می خواهند با کتمان حقیقت، آب تطهیر بر روی کار های رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل بریزند و طوری قضیه را وانمود و بیان می کنند که انگار مردم غزه و مقاومت مقصر است و رژیم صهیونیستی را طیب و طاهر جلوه می دهند، رسالت رسانه در این است که حقایق را بیان کند و همیشه از حق و حقیقت دفاع کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مهدیه تبریز در پایان در رابطه با آینده منطقه و محور مقاومت اظهار کرد: آینده منطقه به حول قوه الهی ان‌شاءالله خوب خواهد شد بنده با توجه به بیانات مقام معظم رهبری"مدظله العالی" به آینده امید وار هستم و آینده متعلق به مقاومت و قدرت دست محور مقاومت خواهد بود و پیروز اصلی این میدان قطعا با مقاومت است و این غده سرطانی دیگر شانسی برای بقاء ندارد و به زودی زود از بین خواهد رفت این وعده الهی است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات