۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۴۸۴

تمدید فراخوان شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه سال ۱۴۰۲

تمدید فراخوان شناسایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه سال ۱۴۰۲
فراخوان دوره یازدهم شناسایی طلاب استعداد برتر حوزه های علمیه در سال ۱۴۰۲ در عرصه های تحصیل و تدریس تا پایان آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرتضی واحدی مسؤول امور شناسایی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه گفت: مرکز مدیریت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه با همکاری مراکز حوزوی اصفهان، حوزه خواهران و جامعه الزهرا(س) برای شناسایی طلاب استعداد برتر در سال ۱۴۰۲ در عرصه‌های تحصیل، تدریس، پژوهش و تبلیغ فراخوان داد و ثبت نام از روز شنبه ۲۹ مهرماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

واحدی بیان کرد: داوطلبانی که شرایط مندرج در دفترچه فراخوان را دارا می باشند می توانند به سامانه monh.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

مسؤول امور شناسایی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه ابراز داشت: داوطلبان ثبت نام کننده بعد از احراز شرایط به مصاحبه های علمی دعوت خواهند شد، همچنین فراخوان عرصه های پژوهش و تبلیغ در اسفند ماه برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۴۱۱ نفر از طلاب سراسر کشور در چهار عرصه تحصیل، تدریس، تبلیغ و پژوهش شناسایی شده و از مزایای استعداد برتری بهره مند می باشند.

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات