۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۴۵۲۳۶
مدیر حوزه علمیه فارس مطرح کرد؛

حوزه علمیه؛ مرجعیت معارف دینی در برنامه های تربیتی

حوزه علمیه؛ مرجعیت معارف دینی در برنامه های تربیتی
حجت الاسلام والمسلمین محمودی در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس، گفت: تعامل حوزه و نظام تعلیم و تربیت طلیعه بسیار ارزشمندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه استان فارس در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد گفت: همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش طلیعه بسیار ارزشمندی بود و ظرفیت‌های زیادی را ایجاد نمود که آثار و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

وی افزود: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش باید بر سند تحول بنیادین تمرکز لازم را داشته باشد چرا که این سند بسیار ارزشمند است و برای عملیاتی‌سازی آن باید اهتمام لازم ورزیده شود و به عنوان نقشه راه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی حوزه علمیه را مرکز و مرجع معارف دینی دانست و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های دینی و و تربیتی اگر بخواهد دارای اصالت باشد باید حوزه علمیه را محور سیاستگذاری‌ها قرار داد چرا که محوریت و مرجعیت در معارف دین ، حوزه علمیه است.

وی تاکید کرد: نتایجی که از کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش حاصل می‌شود باید رسانه‌ای شود تا مردم از کارهای صورت گرفته آگاهی پیدا کنند.

ارسال نظرات