۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۷۴۴۸۹۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حمایت‌های بین‌المللی از مردم فلسطین، شکست دیگری برای صهیونیست هاست

حمایت‌های بین‌المللی از مردم فلسطین، شکست دیگری برای صهیونیست هاست
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت حضور حماسی در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت هفته مازندران، اظهار داشت: خدای بزرگ در آیات قرآن تاکید دارد که خداوند در گذشته و آینده سرنوشتی را برای عادها در طول تاریخ درنظر گرفته و همواره در کمینگاه است.

وی افزود: یکی از عادهای جنایتکار رژیم اشغالگر اسرائیل است که در گذشته در کشور ما نیروهایی داشت و با آموزش ساواک نسبت به شکنجه جوانان و مبارزان ما اقدام می‌کردند و همه چیز ما زیر سلطه آنان بود که خوشبختانه خداوند آن نظام طاغوتی را ریشه کن کرد و شما صالحان را روی کار آورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: باز هم خدا بالمرصاد است و ان شاءالله این صهیونیست‌های جانی و بلکه بزرگتر از آنان یعنی آمریکا، این رژیم طاغوتی و استکباری هم باز به همان سرنوشت عاد و فرعون دچار خواهند شد و روزی که خداوند مصلحت بداند اینها را هم به هلاکت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که خداوند متعال می خواهد مظلومان در میدان باشند، گفت: امروز باید آماده باشیم و از مظلومان حمایت کنیم؛ باید در میدان باشیم و از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود، سیزدهم آبان ماه را فرصتی برای اعلام انذجار از استکبار جهانی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان و محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی و صهیونیست ها در میدان بودن است و به این معنا است که بی تفاوت نیستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه همچنین به حمایت های گسترده ملت های جهان از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: امروز در سطح بین الملل شاهد یک حمایت گسترده از مظلومیت مردم فلسطین هستیم که این خود شکست بزرگی برای صهیونیست ها و  پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات