۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۴۴۴۷۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

ائمه معصومین در زمینه دشمن شناسی یک الگوی تمام و کامل برای ما هستند

ائمه معصومین در زمینه دشمن شناسی یک الگوی تمام و کامل برای ما هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: ائمه(ع) در هر برهه زمانی که قرار داشتند با دشمن شناسی قوی و دقیق برای آن زمان خود برنامه ریزی می کردند که الگوی تمام و کامل برای ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری صبح امروز در دیدار پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  با تبریک میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) یک الگوی تمام عیار جهادی بودند، زیرا امامان ما در هر برهه زمانی که قرار داشتند، با دشمن شناسی قوی و دقیق برای آن زمان خود برنامه ریزی می کردند که الگوی تمام و کامل  برای ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در زندگی دویست و پنجاه ساله حضرات معصومین(ع) متوجه می شویم، یکسری اقدامات ثابت و اصولی را انجام می دادند که در طول این دویست و پنجاه سال حتی یک لحظه تعطیل نشد که آن هدایت‌گری و تربیت شاگردان در قاموس مجالس تبیین و آموزه‌های ناب دینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: این حرکت ها هم برای ما الگو است و هم درس است زیرا یاد می گیریم هر کسی باید اطرافیان خود را ارشاد و تبیین کند، لذا حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین فوری و قطعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: موضوع ارتباط گیری ائمه اطهار علیهم السلام یعنی ارتباط گیری با شیعیان به عنوان یک سنت ثبت شده، لذا همواره جویای حال شیعیان بودند، به گونه ای که حضرت امام حسن عسکری(ع)  به انحای مختلف ارتباط می گرفتند، لذا روایات زیادی از اهمیت ارتباط شیعیان با یکدیگر دارند، که این بعد را نیروهای انقلابی و مومن باید خیلی جدی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: از اصلی ترین برنامه های امام عسگری(ع) عادت دادن مردم برای غیبت بود و تربیت معنوی مردم برای این که بتوانند در زمان غیبت روی پای خود بایستند، لذا ما وظیفه داریم در زمان غیبت نسبت به این سیره نورانی و مبارک امام اهتمام لازم را داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات