۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۴۴۲۲۶

مجمع خطبا اصحاب الصاحب با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

مجمع خطبا اصحاب الصاحب با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
مجمع خطبا اصحاب الصاحب علیه السلام قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جنایت عظیم در فلسطین را فراهم آوردن موجبات کوبیده شدن آخرین میخ ها بر تابوت اسرائیل دانست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع خطبا اصحاب الصاحب علیه السلام قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جنایت عظیم در فلسطین را فراهم آوردن موجبات کوبیده شدن آخرین میخ ها بر تابوت اسرائیل دانست.

انا لله و انا الیه راجعون

وما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا. سوره مبارکه النساء آیه ۷۵

چرا در راه خدا، و در راه مردان و زنان و کودکانی که به استضعاف کشیده شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

خبر هولناک حمله ددمنشانه ی رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی قلب همه مسلمین و آزادگان جهان را به درد آورد. حمله به بیمارستانی که محل پناه بیش از دویست خانواده ی آسیب دیده از حملات موشکی رژیم صهیونیستی بود و منجر به شهادت حدود هزار انسان بی گناه شد، چهره سفاک این رژیم نژادپرست، سازشکاران و حامیان آنان در بلاد اسلامی را بر همگان آشکار ساخت.

این جنایت‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که دروغگویانِ مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر این‌همه جنایات در فلسطین ، مُهر سکوت بر لب زده‌ اند.

امروز غزه نماد مظلومیت و استضعاف است و فریادِ بلندِ تظلمِ اهلش، نهیب خدا را به دنبال دارد که "ما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ". تا به کی باید نظاره گر چنین فجایعی بود؟ ای امت اسلام آیا هنوز وقت تقاص نرسیده است؟ آیا هنوز زمان عمل به این جمله تاریخی روح خدا خمینی کبیر نرسیده است که فرمود "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود"؟

یقینا این جنایت عظیم موجبات کوبیده شدن آخرین میخ های تابوت اسرائیل را فراهم خواهد آورد و این وعده ی بی بازگشت و سنت بلا تغییر الهی است که " ﴿إِنَّهُمْ یکیدُونَ کیداً * وَأَکیدُ کیداً * فَمَهِّلِ الْکافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیداً﴾ (الطارق: ۱۵ - ۱۷)

امروز حوزه علميه، خطباء و وعاظ، آمادگی خود را برای کمک به مردم بی پناه غزه اعلام نموده و خطاب به رهبر عظیم الشان انقلاب عرضه می دارد که چشم ما به امر شما برای لگدکوب کردن اسرائیل دوخته شده-است. انشالله تعالی ما و همه جان های دردمند از این جنایت ها، موفق به خدمت و همراهی در انتقام بزرگ جبهه حق و جبهه مقاومت اسلامی، با جان و قلب و زبانمان باشیم.

مجمع خطبا اصحاب الصاحب(علیه السلام)
سید حسین مومنی
سید حسین فاطمی
سید مجتبی خاتمی
سید رضا محبوبی
سید نواب موسوی
سید محمد علی فقیهی
سید مقدام حیدری
سید رضا حسنی
سید مهدی حسینی گرگانی
سید علی خوش نظر
سید مهدی عبادی
سید هادی سهرابی
سید محمد حسین حسینی صدر
سید مهدی هاشمی زاده
سید محسن اسداللهی
سید محمد پورسعید
سید معراج موسوی
یحیی جهانگیری
محمد باقر ولدان
شوزب شیری
یاسر ماهری
محمدرضا فوادیان
محمد جواد فدایی
عبدالکریم احمدپور
حبیب عباسی
محمد هادی هدایت
فرهاد فتحی
محمد امیری طیبی
مصطفی شریعتمدار
علی امیرخانی
مجید فولادی
مرتضی میان بندی
مهدی دهباشی
مجتبی اسکندری
محمد جواد اسکندری
سجاد فرحناک
شهاب امانتچی
روح الله سلمان زاده
مهدی صحاف
محمد یوسفعلی تبار
امیر مریدیان
علی بدرلو
فهیم تواضع
روح الله متوسل
علیرضا حیدرزاده
علی فخری
علی جعفری
علی احمدی مهر
محمد مهدی مولایی
جابر قادری
یاسر شهامت
علی اکبر بیگدلی فرد
حسین‌ اشهد
حسن علی آبادی
محمد سعادتمند
محمد امین باقرزاده
محمد صادق ارزیده
علی احسانی
عادل قنبری
مرتضی رضایی
محمد متقی
محمد سعید انصاری
علی خسروی
محمد رضا بابایی
محمد جواد ایزدپرست
صالح پورگنجی
مجتبی حاجی پور
سید روح الله نوربخش
عبدالرضا نظری
اُسامه شعبانی
سیدهادی عظیمی
محمدحسین نصیری
محمدصادق ابوالحسنی
امیرحسین حکیمیان
سید امیرحسین موسوی
سید علی هاشمی
خليل صادقی
مجتبی توانا
مصطفی اشراقی
محمد حیدری
سید ابوالحسن معنوی
جعفر اسکندری

ارسال نظرات