۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۴۳۳۹۴

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین
اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و دیگر نهادهای حوزوی در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی عملیات غرورآفرین، تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت  فلسطین علیه صهیونیست های غاصب، با عنوان «طوفان الاقصی» اجتماع عظیم حوزه و حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین، صبح امروز در مدرسه مبارکه فیضیه با حضور علما. اساتید، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و عموم حوزویان برگزار شد.

تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ... حمایت خود را از فلسطین و عملیات های گروه های مقاومت ابراز کردند و فریاد رهایی قدس شریف سر دادند.

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین

"الله اکبر، خامنه ای رهبر، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، هیئات من الذله شعار مسلمین است برای یاری قدس به پاخیز مسلمان، تهنیت تهنیت طوفان الاقصی را، زیارت زیارت آن مسجدالأقصی را، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست" از جمله شعارهای حوزویان در اجتماع مدرسه فیضیه بود.

این تجمع از سوی جامعه مدرسین، حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و سایر نهادهای حوزوی با حضور علما، اعضای جامعه مدرسین، اساتید، طلاب برادر و خواهر و عموم حوزویان برگزاری شد.

آیت الله خاتمی در این اجتماع با ابراز قدردانی از اعلام موضع حوزویان، علما و اساتید، تاکید کرد: پیام این اجتماع این است که حوزه تا رهایی کامل قدس شریف و تشکیل دولت فلسطینی در کنار فسطین و فلسطینیان ایستاده است.

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین

وی با تحسین پیشرفت های مقاومت و گروها های فلسطینی تاکید کرد که طوفان الاقصی طومار رژیم غاصب صهیونیستی را درهم خواهد پیچید.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه حوزه انقلابی در برابر رخدادها و تحولات بی تفاوت نیست، گفت: برخی مدام به حوزه انقلابی نیش و کنایه می زنند در حالی که حوزه انقلابی مبدا این انقلاب و نظام بوده و همین گونه باقی خواهد ماند و این تجمع رزمایش حوزه انقلابی است. حوزه انقلابی راه امام را دنبال می کند که فرمود اسرائیل باید از بین برود.

تعداد بازدید : 1

 

 

 

ارسال نظرات