۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۴۲۰۷۳
استاندار لرستان:

دفاع مقدس ماندگارترین حماسه ملت ایران است

دفاع مقدس ماندگارترین حماسه ملت ایران است
زیویار گفت: دفاع مقدس ماندگارترین حماسه ملت ایران بوده و برای ملت ایران و مردم جهان تبدیل به مدرسه و دانشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار امروز در همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که به صورت وبینار در سراسر کشور با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به مناسبت هفته دولت در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: دفاع مقدس ریشه درسالیان سال مبارزه ملت ایران دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی است که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کند، افزود: دفاع مقدس مدلی از مقاومت را به صورت فرهنگی الگو سازی کرده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای ملت ایران و مردم جهان تبدیل به مدرسه و دانشگاه شده است و شعار آن در داخل و خارج کشور تعمیق یافته است.

زیویار با بیان اینکه دفاع مقدس ماندگارترین حماسه ملت ایران است و دستاوردهای ماندگاری برای ملت ایران دارد، عنوان کرد: تبیین این دستاوردها نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس در سایه فرهنگ جهاد و مقاومت با دشمن تا دندان مسلح که مورد حمایت ابرقدرت های جهان بود، به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: مقاومت هنرنمایی ملت ایران است که تهدیدهای خسارت بار را تبدیل به فرصت کرد.

زیویار با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هویت و شناسنامه دارند و راضی به جنگ با هیچ ملتی نیستند، عنوان داشت: در عین حال این ملت به هر تعرضی قاطعانه پاسخ خواهد داد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات