۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۱۶۱۶
مسئول بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل:

جبهه رسانه ای انقلاب در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد

جبهه رسانه ای انقلاب در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد
اصفهان – نمکی با اشاره به اینکه جبهه رسانه‌ای انقلاب در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد گفت: خبرنگاران جبهه انقلاب والسابقون السابقونی هستند که دراین جبهه نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا نمکی فر در نشستی با خبرنگاران انقلابی شهرستان کاشان گفت: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی و همراهی عامدانه و غیر عامدانه برخی رسانه‌ها آب به آسیاب دشمن ریختند و فضای شهر را متشنج کردند.

وی با اشاره به اینکه جبهه رسانه ای انقلاب در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد، گفت: خبرنگاران جبهه انقلاب والسابقون السابقونی هستند که دراین جبهه نقش مهم و اساسی دارند.

این فعال رسانه و تحلیل گر مسائل سیاسی ادامه داد: برخی افراد غیر رسانه‌ای از فضای به وجود آمده و آب گل آلود به دنبال رسیدن به اهداف و مقاصد خود بودند.

نمکی فر از شورای شهر به عنوان بازوی یک نهاد مردمی نام برد وافزود: امروز شورای شهر و مدیران اجرایی مورد هدف و هجمه افراد غیر رسانه‌ای در فضای مجازی قرار گرفته اند.

وی همچنین به لزوم تشکیل یک جبهه واحد انقلابی متشکل از اصحاب رسانه مومن و متعهد و پا به رکاب و متخصص تأکید کرد و اظهار داشت: برخی با وجود ادعای انقلابی، اما سوار برعناوینی هستند که با آنچه مدعی آن هستند مغایرت دارد.

این کارشناس اخلاق حرفه‌ای و افکارسنجی ادامه داد: برخی با عنوان کنشگر رسانه‌ای در فضای مجازی به دنبال تخریب وجه دارالمومنین کاشان هستند.

نمکی فر به لزوم گذر از قالب‌های سنتی در حوزه رسانه اشاره کرد و با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ شناختی و ادراکی وارد میدان مبارزه شده است ابراز داشت: جبهه انقلابی نیز باید با ابزار جنگ شناختی و ادراکی به مقابله به دشمن برود و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی یکی از راهکار‌های دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تقویت جبهه رسانه ای انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور قدرتمندانه رسانه در تراز انقلاب اسلامی در میدان مبارزه با دشمن تمام معادلات را به سود جبهه انقلابی تغییر خواهد داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات