۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۳۹۸۸۱
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان خبر داد؛

برگزاری دهه فرهنگی ترویج معارف نماز در لرستان

برگزاری دهه فرهنگی ترویج معارف نماز در لرستان
حجت الاسلام چراغی گفت: دهه فرهنگی ترویج معارف نماز در استان لرستان با هدف نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، شب گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری دهه فرهنگی ترویج معارف نماز در استان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری دستگاه های در سطح استان اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهاد ها، مراکز آموزشی و فرهنگی با کمک رسانه‌ها، صدا و سیما، در استان زمینه معرفی بیشتر معارف نماز را فراهم سازند.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت ائمه جماعات در ادارات و مساجد و برگزاری کارگاه های آموزشی باید تلاش شود فلسفه، آثار، اسرار نماز در جامعه تبیین شود و عموم جامعه بویژه نسل نو را با ابعاد، اسرار و آداب این عبادت بزرگ آشنا ساخت.

وی گفت: در این دهه برنامه هایی همچون برگزاری کارگاه آموزشی تصحیح قرائت نماز، کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز، مسابقه کتابخوانی، معرفی محصولات جدید انتشارات ستاد اقامه نماز و ایجاد نمایشگاه کتاب با هماهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی، تقدیر از فعالان نماز، جلسات و کارگاه های نماز و خانواده، کارگاه آموزشی نماز و آسیب های اجتماعی، گفتمان دینی و پرسش و پاسخ نمازی توسط ائمه جماعات ادارات و مساجد برگزار می شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات