۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۳۸۲۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

خدمت به قشر محروم جامعه، وظیفه حاکمیت و نظام

خدمت به قشر محروم جامعه، وظیفه حاکمیت و نظام
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی خدمت به قشر محروم جامعه را وظیفه حاکمیت و نظام دانست و کار در تأمین اجتماعی را یکی از مصادیق آن برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکشنبه شب در دیدار با مجموعه اداره تامین اجتماعی که به مناسبت روز تامین اجتماعی صورت گرفت، گفت: کار در تامین اجتماعی خدمت به قشر محروم جامعه است.

وی فعالیت در تامین اجتماعی را مصداق نامه ۵۳ امیرمومنان(ع) به مالک اشتر دانست و افزود: در این نامه امیرمومنان(ع) خطاب به مالک اشتر می‌فرماید، فقط خدا را در مورد طبقه محروم جامعه در نظر بگیرید.

به گفته نماینده ولی فقیه در کاشان حاکمیت و نظام یک وظیفه دارند و آن نیز خدمت به طبقه محروم جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امام صادق(ع) می‌فرماید، به مسلمانان واجب است نهایت تلاش خود را برای همبستگی و تعاون انجام بدهند و در جهت همدلی و کمک رسانی به قشر محروم جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از کاشان به عنوان شهر مکرم، اظهار داشت: تمامی ارکان یک شهر مکرم باید مکرم بوده و به عبارت دیگر بازار، ادارات مسجد آن باید مسجد تراز و مکرم باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان انتخاب کاشان به عنوان شهر نهج البلاغه برای این شهرستان حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: شهر نهج البلاغه باید نهج البلاغه مسجم باشد و این امر شدنی است.

وی افزود: مراکز فرهنگی، اجتماعی، نظامی، درمانی، بهزیستی و اداره تعاون و کار آن شهر نهج البلاغه همه باید دست به دست هم بدهند تا عنوان مکرم شهر تقویت شود و اگر تقویت نشده باید تلاش کنید تا تقویت شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات