۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۳۷۸۸۴
جامعه روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه در بیانیه ای؛

اقدام تروریستی در زاهدان نشانگر اوج دشمنی و قساوت قلب معاندان است

اقدام تروریستی در زاهدان نشانگر اوج دشمنی و قساوت قلب معاندان است
در بیانیه جامعه روحانیون و طلاب اهل سنت کرمانشاه آمده است: اقدام تروریستی در زاهدان نشانگر اوج دشمنی و قساوت عناصر مزدور در منطقه و اقدام کور اربابهای آنهاست.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جامعه روحانیون و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی اخیر در شهر زاهدان را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.(۱۶۹آیه آل عمران)

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

اقدام تروریستی در زاهدان نشانگر اوج دشمنی و عداوت و قساوت قلب این عناصر مزدور در منطقه و اقدام کور و رذیلانه ارباب های آنهاست که هر از گاهی اقتدار ایران اسلامی را مورد هدف قرار می دهند.قطعا چنین اقداماتی ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم تر از گذشته خواهد کرد و نخواهد توانست این ملت را در برابر اهداف بلندش ناتوان و ضعیف گرداند.

این حادثه تلخ نشان داد کوته‌فکران و تفرقه‌انگیزان در پیگیری اهداف شوم خود مرزهای شرف و انسانیت را دریده‌اند. این رفتارهای تروریستی مطمئنا خللی در اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

ما روحانیون وطلاب اهل سنت استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایتکارانه به خانواده‌ معزز شهدای این حادثه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده، برای مصدومان شفای عاجل از خداوند مهربان خواستاریم./1400/

ارسال نظرات