۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۸۷۴
مسئول فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی؛

حضور جوانان در مسجد موجب جریان سازی می شود

حضور جوانان در مسجد موجب جریان سازی می شود
حجت الاسلام وحدتی آراسته گفت: به حضور و جذب جوانان در مسجد باید دقت و اهتمام گردد چرا که حضور این قشر از جامعه موجب جریان سازی در جامعه و محله می گرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحدتی آراسته مشاور فرمانده نیروی خدوم فراجای استان قم در جمع مردم و اهالی محله امامزاده سید معصوم قلعه کامکار در مسجد حضرت ابوالفضل این محله حاضر و سخنرانی کرد.

وی علت حضور در این محله را خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آن ها برشمرد و گفت: هدف از این نشست ها و ارتباط ها که کار بسیار پسندیده ای است نوکری و ایجاد ارتباط با مردم بود و یکی از این اقدامات ایجاد مرکز مشاوره بود که بتوان ابتدا در جلسات مشاوره مشکلات را حل کنند و مردم و اهالی از مراجعه بی دلیل به مراکز دادگستری و... بی نیاز شوند .

مسئول فرهنگی قرارگاه نوزده دی به نقش امام جماعت در مساجد اشاره و مطرح کرد: طبق نظر شهید سلیمانی اگر محور خدمت در مسجد محدود به فضای مسجد شود درست نیست باید محور خدمت رسانی مسجد بیش از این محدوده باشد و فراتر از فضای مسجد و اطراف آن باشد.

حجت الاسلام وحدتی آراسته حضور و جذب جوانان در مسجد را بسیار پر ثمر دانست و افزود: باید به حضور و جذب جوانان در مسجد دقت و اهتمام ویژه داشت چرا که حضور آنان موجب جریان سازی در مسجد و محله خواهد بود.

ارسال نظرات