۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۶۹۱
آیت الله شب زنده دار:

مردم گلایه دارند اما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

مردم گلایه دارند اما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند
استاد درس خارج حوزه ضمن تشکر از حضور پرشور و با بصیرت مردم در صحنه های حمایت از نظام گفت: مردم گلایه مندی های خود را از اصل نظام و انقلاب جدا می دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله مهدی شب زنده دار استاد درس خارج حوزه علمیه قم در درس خارج خود در مسجد اعظم با بیان این که پیمودن راه حق دارای سختی های بسیاری است اظهار داشت: همیشه راه حق در طول تاریخ با مشکلاتی رو به رو بوده و این مشکلات برای ما انسان ها است و این ها برای این است که آیا ما در این مشکلات استقامت می کنیم یا خیر؟

وی در ادامه افزود: ملت شریف ایران دارای بصیرت هستند و مسائل و گلایه مندی های خود را از اصل نظام، اسلام و انقلاب اسلامی جدا می کنند و این طور نیست که پای اصل نظام و انقلاب نباشند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به شرکت باشکوه و بابصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ها و تشییع جنازه های علما اظهار داشت: ما در این راهپیمایی ها دیدیم که مردم چگونه در صحنه ظهور و بروز پیدا کردند و در تشییع جنازه علما چگونه وفاداری می کنند.

آیت الله شب زنده دار در پایان با اشاره به شاکر و جزا دهنده بودن خداوند بیان داشت: امیدواریم که ان شاءالله خداوند متعال که شاکر و جزا دهنده است، جزای این استقامت ها را داده و تمام مشکلات ملت عزیز ایران رفع شود.

ارسال نظرات