۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۷۵۴
امام جمعه شهرستان سلسله:

مسئولان با خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات امیدآفرینی کنند

مسئولان با خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات امیدآفرینی کنند
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه ناامیدی مردم از نظام توطئه دشمن است، گفت: با خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات باید امید در جامعه تزریق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مراد امیدی، ظهر امروز، در نشست شورای اداری شهرستان سلسله بر ضرورت خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم تآکید کرد و گفت: مدیران و مسؤولان با همت جهادی و انقلابی باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه شهرستان سلسله با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه و خدمت به مردم رسالت مهم مسئولین است، افزود: مدیریت متعلق به مردم است و اعتماد مردم سبب می شود امورات بهتر انجام شود.

وی تک روی مسئولان را آفت خواند و گفت: مشورت، همدلی، صداقت در گفتار و پرهیز از جناح بازی و دسته بازی های سیاسی لازمه حرکت به سمت پیشرفت و توسعه در امورات مردم است.

حجت الاسلام امیدی خدمت صادقانه مسؤولان برای رفع مشکلات ضروری است و با بهره مندی از ظرفیت های استان باید در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا اعتماد مردم به نظام را سلب کند و با ارائه خدمات مسؤولان، رفع مشکلات مردم و بیان دستاوردها و موفقیت های این نظام باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

امام جمعه سلسله بیان کرد: پیگیری امر به معروف و جلوگیری از برخورد قهری و انجام جهاد تبیین در ادارات و دستگاه ها از دیگر مسائلی است که نباید از آن غافل شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات