۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۲۶۸۹۵
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حاج قاسم، نماد اتحاد نیروهای مسلمان در جبهه مقاومت

حاج قاسم، نماد اتحاد نیروهای مسلمان در جبهه مقاومت
نماینده مجلس خبرگان گفت: وحدت بین نیروهای اسلامی از شیعه تا سنی آن هم با ملیت های مختلف ثمره مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم نقش موثری در شکست پیشروی اهداف داعش در منطقه داشت و یکی از راهکارها و ابتکارات شهید سلیمانی ایجاد الفت بین همه نیروهای مسلمان علاقمند به دفاع از حریم اهل بیت(ع) بود.

وی افزود: حاج قاسم اتحاد و یکپارچگی بین نیروهای جبهه مقاومت به وجود آورد و مهم ترین برنامه حاج قاسم هم افزایی و ایجاد الفت و وحدت بین اقوام مختلف بود که در یک مسیر، مرام و هدف قرار بگیرند و بتوانند داعش آن دشمن ساختگی علیه اسلام و بشریت را شکست دهند.

استاد حوزه علمیه قم حاج قاسم را نماد اتحاد نیروهای مسلمان در جبهه مقاومت برشمرد و تصریح کرد: وحدت بین نیروهای اسلامی از شیعه تا سنی آن هم با ملیت های مختلف ثمره مجاهدت های حاج قاسم در جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به مطالبه مردم در انتقام از خون حاج قاسم عنوان کرد: مطالبه پیگیری خون شهید سلیمانی از سوی مجامع بین المللی وظیفه مهمی متوجه دولت و دستگاه قضایی کرده است که بایستی این موضوع از طریق حقوقی پیگیری شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مجرمین و همه دولت هایی که در ترور حاج قاسم نقش داشته اند باید پاسخگوی این جنایت خبیثانه خود باشند و امیدواریم وزرات خارجه و دستگاه قضایی نیز این مسئله و مطالبه مردم ایران را تا سرانجام نتیجه پیگیری کنند./998/

میثم صدیقیان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
__بسمه تعالی__ با سلام و احترام بر جناب آقای مجتهد شبستری عزیز و بزر گوار که از دیدن تصویر آن مرد محبوب هم قلب انسان سرشار از شادی می شود ، عرض می کنم : بدستور یک فرد پست و پلید __که عالم ندارد چنو هیچ بلید__ سلیمانی با صفا شد شهید __ چه نیکو از این عالم دون رهید __ شریفان از این عالم پست رهند __بزرگان ،پا جای پایش نهند __ خبیثان بدانند از این کار سود __ نبردند و کردند سیه همچو دود __ حیات و برند ش بسر پر ز ترس __ به بینی چوگاوان بینند برس __نگیرند عبرت ولی چون خرند __ ز چشمان کورو بگوش ها کرند __
0
0
سمیه نظری
Germany
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
حاج قاسم سلیمانی زحمات زیادی کشیده امیدوارم مسئولان نیز جهادی کار کنند و دشمنان را مأیوس کنند و مردم را دلشاد
0
0