۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۲۱۴۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

جذب مبلغ ویژه فعالیت در فضای مجازی

جذب مبلغ ویژه فعالیت در فضای مجازی
حجت الاسلام ولی پور از اعلام فراخوان جذب مبلغ ویژه فضای مجازی خبر داد و گفت: طلاب سطح یک به شرط اشتغال به دروس سطح دو، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه جذب می شوند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت فعالیت روحانیت در فضای مجازی و تبدیل تهدیدها به فرصت، مبلغ جهت فعالیت در فضای مجازی جذب می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: طلاب خواهر و برادر که تمایل به تبلیغ در فضای مجازی دارند، می‌توانند با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌های خود درخواستشان را جهت همکاری با معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان اعلام کنند.

وی عنوان کرد: طلاب سطح یک به شرط اشتغال به دروس سطح دو، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه و سکونت در استان لرستان، در محورهایی از جمله رصد و پایش فضای مجازی، تولید محتوای خام ویژه محیط‌های اینترنتی، پاسخ به شبهات و سوالات، مقاله اینترنتی، متن کوتاه، می‌توانند فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام ولی پور محصولات چند رسانه‌ای از جمله گرافیک، عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر و کاراکتر، ویدئو، کلیپ، فتوکلیپ، موشن گرافیک و انیمیشن و صوت از جمله پادکست و گویندگی را از دیگر محورهای فعالیت طلاب در فضای مجازی عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات