۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۲۱۰۷۵
رییس کل دادگستری استان اصفهان:

عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بود

عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بود
اصفهان ـ حجت الاسلام جعفری عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر را مقتدرانه و همراه با رأفت توصیف کرد و گفت: دستگاه قضایی از مأموریت های نیروی انتظامی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان،رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان فراجا در استان تبریک گفتند.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان، هدف از حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان را تقدیر و تشکر و عرض خسته نباشید به فرماندهی و همه نیروهای فداکار انتظامی استان، اعلام کرد و گفت: ما در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگی مان را مرهون مجاهدت های آشکار و خاموش سربازان امام زمان از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه عزیز و به ویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.

وی با اشاره به دشمنی های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بيشتر عصباني شده است به معني اين است كه انقلاب در مسير اصلي خود قرار گرفته و با سرعت در حال پيشرفت است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار ماست و در این حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و مردم داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همان گونه که در راهپیمای های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی شک در این مأموریت هایی که به خصوص در این روزها نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاش گران دارد، حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار و کنترل و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته، که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت نمایند، برنامه ریزی ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری در پایان بار دیگر از تلاش های پاسداران امنیت تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد: دشمن مثل همیشه ناکام و ایران عزیز و مردم عزیز سر بلند تر از همیشه باشند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات