۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۱۵۰۵۹

سادات زائر اولی های کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند

سادات زائر اولی های کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند
اصفهان – در آستانه عید بزرگ غدیر خم ۴۵ نفر از سادات زائر اولی کاشان با یکدستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار ملک آبادی مسؤول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان در حاشیه اعزام زائر اولی‌های کاشان به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک عید غدیر، گفت: زائر اولی سادات کاشانی با همت و همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره اینکه این تعداد زائر اولی سادات با یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: سادات زائر اولی های کاشانی ۴ روز و ۳ شب در مشهد مهمان امام رضا (ع) خواهند بود و از سفره اطعام امام مهربانی متنعم خواهند شد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان یادآور شد: زائر اولی‌های سادات کاشانی ۹ وعده مهمان حضرت هستند و یک وعده نیز در رستوران حرم مطهر پذیرایی می‌شوند.

جهان دار ملک آبادی با اشاره به اینکه برای هر زائر مبلغ پانصد هزار تومان از طرف دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان توسط خیرین کاشانی جذب شده است، اظهار داشت: غذا و اسکان زائراولی‌های سادات کاشان از سوی آستان قدس رضوی تامین شده است.

وی در ادامه از توزیع ۳ هزار پرس غذای متبرک بین نیازمندان کاشانی در آستانه عید بزرگ غدیر خم خبرداد و افزود: این تعداد پرس غذا با همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان و تلاش خادمیاران رضوی و کمک خیرین کاشانی بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات