۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۰۷۰۱۵
دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان تشریح کرد؛

گزارشی از عملکرد شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان

گزارشی از عملکرد شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان
اصفهان - جلال زاده گفت: کمیته حل اختلاف شورای هیئات مذهبی کاشان طی چهار سال گذشته نزدیک به ۴۳ مورد پرونده حل اختلاف رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی اکبر جلال زاده پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هیئات مذهبی کاشان با نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان به عنوان یکی از بازوان اداره تبلیغات اسلامی کاشان فعالیت می‌کند.

وی افزود: کمیته حل اختلاف شورای هیئات مذهبی کاشان طی چهار سال گذشته نزدیک به ۴۳ مورد پرونده حل اختلاف رسیدگی کرده است و ۴ انتخابات داخلی در هیئات مذهبی شهرستان برای انتخاب اعضای هیئات امنا برگزارشده است.

جلال زاده از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال هیئات مذهبی کاشان از سوی واحد فرهنگی شورای هیئات مذهبی کاشان خبرداد و ابراز داشت: این مسابقات در استان اصفهان برای نخستین بار در شهرستان کاشان با حضور ۱۲ تیم با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان کاشان برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات عکاسی از عزاداری‌های هیئات مذهبی کاشان خبر داد و گفت: همه ساله همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تجمع هیئات فاطمیون کاشان در میدان کمال الملک برگزارمی شود.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان در ادامه با گلایه از اجرای قانون نانوشته منع حمل عَلَم درهیئات مذهبی کاشان، گفت: هیئات مذهبی کاشان بر خلاف شهر‌های دیگر کشور از سال ۸۴ تا کنون ازحمل عَلَم درمراسم‌های عزاداری منع شده اند.

وی افزود: در کاشان هیئات مذهبی در حالی از حمل عَلَم در عزاداری‌ها منع می‌شوند که رهبر معظم انقلاب آن را جایز دانسته است.

جلال زاده در ادامه با اشاره به عادی شدن شرایط ویروس کرونا در کشور و کاشان و عادی شدن فعالیت‌های عمومی در جامعه، گفت: در صورت موافقت، هیئات مذهبی شهرستان کاشان براساس یک سنت دیرینه عزاداری ۲۱ ماه مبارک رمضان را در بازار کاشان برگزار خواهند کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات