۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۰۶۷۱۰
حجت الاسلام رعایتی:

روحانیت، نقطه اتصال دین، رهبری و مردم است

روحانیت، نقطه اتصال دین، رهبری و مردم است
مازندران - نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، با بیان این که نقطه اتصال دین، رهبری و مردم روحانیت است، گفت: دشمنان همه توان خود برای تضیف جایگاه روحانیت به کار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام رعایتی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در اجتماع طلاب، اساتید و روحانیت انقلاب استان در محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در حرم رضوی با بیان این که یکی از مشکلاتی که برای هر انقلابی به وجود می آید فراموش کردن اصل و اصول آن انقلاب است، گفت: دشمن در طول 43 سال اخیر دشمنی خود را بر روی ولایت و روحانیت متمرکز کرده است.

وی با بیان این که نقطه اتصال دین، رهبری و مردم روحانیت است، افزود: به همین دلیل دشمنان همه توان خود برای تضیف جایگاه روحانیت به کار گرفته اند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به این که روحانیت برای ضربه زدن به روحانیت از فضای مجازی و رسانه ها در حال بهره برداری است، گفت: در دنیای اسلام اگر دینی تا امروز وجود داشته و اسلام ناب در اختیار مردم است به خاطر وجود علما است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که علمای بسیاری در طول تاریخ برای تحقق اهداف دین و رساندن دینشان به نسل آینده های تا پای جان ایستادگی کردند، افزود: اگر امروز عظمت اسلام را در دنیا می بینیم به برکت همین از خودگذشتگی های علما است.

وی با اشاره به این که ایران تا پیش از انقلاب اسلامی ذلیل بود و همواره از سوی قدرت های بزرگ تحقیر می شد، ادامه داد: اما انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) به این مردم عظمت و اقتدار خاصی بخشید.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این که امروز نیز به وضوح می بینیم شخصیت های مهمی در جهان در برابر مقام معظم رهبری تواضع خاصی دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نیز هر چه در توان داشتند به کمک صدام آوردند اما با ایستادگی و مقاومت این مردم شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که با استقرار انقلاب اسلامی، امام راحل همواره بر وحدت و همبستگی میان مسلمانان تأکید داشتند، افزود: دشمنان نمی توانند بیداری، هوشیاری و وحدت علما را ببینند.

وی با بیان این که اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد، بیان داشت: تا روحانیت پشت سر، همراه و همزبان ولایت است، توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب شکست خواهد خورد./950/

ارسال نظرات