۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۰۶۳۰۱
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف بروجرد

اعزام ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف بروجرد
لرستان-حجت الاسلام موسوی از اعزام ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی دارند.

حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 200 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی بروجرد اعزام شده است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان کرد: اقامه نماز جماعت در مساجد، ترویج مسائل دینی، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم، تحکیم بنیه دینی جوانان و برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی از جمله فعالیت مبلغان است.

وی در ادامه یادآور شد: از این تعداد مبلغ اعزامی، 20 مبلغ از حوزه علمیه قم در شهرستان بروجرد فعالیت دارند.

حجت الاسلام موسوی به برگزاری محافل انس با قرآن اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰۰ جلسه محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: اجرای برنامه های آموزش قرآن، تجوید، روخوانی و روان‌ خوانی، تفسیر و حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی بروجرد در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان مبلغان اعزامی حضوری پر رنگ و تأثیر گذار دارند و مهم ترین هدف تبیین و ترویج مبانی دینی و تحکیم بخشی به باور و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات