۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۰۴۵۰۱
رئیس جمهور در بازدید از سواحل آزاد شده مازندران:

ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم قرار گیرد/ به مطالبات صیادان رسیدگی شود

ویلاهای ساحلی دولت در اختیار مردم قرار گیرد/ به مطالبات صیادان رسیدگی شود
رییس جمهور در بازدید از سواحل آزادسازی شده به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت الله رئیسی، رییس جمهور امروز در بازدید از سواحل آزادسازی شده استان مازندران در منطقه خزرآباد ساری به استاندار دستور داد طرح‌های سالم سازی سواحل را گسترش دهند و امکانات لازم را برای تفریح سالم مردم فراهم کنند.

رییس جمهور در این بازدید با تاکید بر ضرورت سالم‌سازی سواحل و ایجاد امکانات ایمنی، رفاهی و بهداشتی از استاندار خواست تمهیدات لازم را برای استفاده عمومی مردم از دریا فراهم کند.
 
آیت الله رییسی در این بازدید همچنین در گفت و گو با صیادان از استاندار خواست مشکلات و مطالبات آنان را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد.
 
رییس جمهور همچنین تاکید کرد: مطالبات و حقوق همه کارگران پیمانی شرکت های طرف قرار داد دولت باید قبل از پایان سال پرداخت شود.
 
گفتنی است؛ پیش از این بخشی از سواحل استان مازندران خصوصاً در بخش خزرشهر ساری در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار داشت که با دستور رئیس جمهور این سواحل آزاد و در اختیار مردم قرار گرفت./950/
ارسال نظرات