۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۴۱۶۵

مناطق حاشیه‌ای تهران نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است

مناطق حاشیه‌ای تهران نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است
منصوری گفت: باید فایل ویژه‌ای برای مناطق حاشیه‌ای تهران باز کرد، زیرا حل مسئله این مناطق با کار عادی امکانپذیر نبوده و نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است.

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دانشجو، محسن منصوری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران، با بیان اینکه باید استان تهران به عنوان پیشانی کشور مسئله فقر مطلق را حل کنیم، اظهار داشت: از وظایف مهم مدیران صرف وقت و انرژی کافی بر روی جهاد تبیین برای افزایش سرمایه اجتماعی است.

وی با تاکید بر تعریف دقیق از ماموریت مسئولان در تهران، افزود: ماموریت مسئولان در این شهرستان را افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌دانم و این سرمایه را باید با تلاش شبانه روزی و مدیریت مومنانه افزایش داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت کار و خستگی ناپذیری روی کار آمده و رئیس جمهور در راس مسئولیت قرار دارد که لحظه‌ای از کار مردم غافل نیست و این تلاش حرکت و پویایی در کار، شاخص مهم و مد نظر ما است.

منصوری اضافه کرد: در لایه‌های پایین‌تر مدیریتی از جوانان انقلابی به کار گرفته شود تا کادر مدیریتی کشور از میان آنان استخراج شود.

استاندار تهران بر لزوم تمرکز بر حل مسئله مردم در دستگاه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌ها باید در استان تهران کار مردم را تا نقطه انتهایی پیش ببرند و از ماموریت‌های مهم فرماندار جدید تهران و مجموعه دستگاه‌ها توجه به حاشیه‌ها است.

وی افزود: هماهنگی ویژه بین همه دستگاه ها، تشکل‌ها و شورای تامین و شهرداری تهران بسیار مهم است و ما هم نهایت وظیفه را برای هماهنگی داریم و به این نتیجه رسیده ایم که از کوچکترین نا ملایمات مردم متضرر می‌شوند.

این مسئول تاکید کرد: با گذشت ۴۳ سه سال از عمر انقلاب اسلامی امروز در بخش‌های مختلف در سطح جهانی حرف برای گفتن داریم و ایران کشور شاخصی در بسیاری از مباحث علمی، دیپلماسی علمی و خدمات اجتماعی است.

استاندار تهران گفت: نمی‌گوییم همه مسائل به بهترین شکل رخ داده، اما به انصاف بسیاری از کار‌ها با همه سختی‌های پیش روی نظام اسلامی به خوبی انجام شده و باید این موارد را اعلام و تببین کرد.

منصوری اظهار داشت: ما مکلف به همدلی، وحدت، هم گرایی و گفت و گوی همدلانه هستیم؛ تهران را نمی‌توانیم فقط با پول اداره کرد و باید با مشارکت مردم بسیاری از کار‌ها را حل کرد و پیش برد.

در پایان این آیین از خدمات ۱۰ ساله عیسی فرهادی فرماندار سابق قدردانی و قاسم محمد تهرانی به عنوان فرماندار جدید تهران معرفی شد.
قاسم محمد طهرانی از مدیران با سابقه و دانش آموخته علوم سیاسی و پیش از این در هیات نظارت انتخابات شهرستان و استان تهران حضور داشته است.

ارسال نظرات