۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۰۳۱۰۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تشریح کرد؛

جزئیات طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران

جزئیات طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران
لرستان- عزیزی از برگزاری طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران استان لرستان به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان خبر داد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود خواهران طلبه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود:  امروز طرح سنجش ویژه طلاب پایه اول مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد در حال برگزاری است.

وی از برگزاری دوره دوم کارگاه آموزشی بیان نکات تربیتی شرح دعای ۸ کتاب شریف صحیفه سجادیه خبر داد و عنوان داشت: در این راستا کارگروه تخصصی استانی و مدرسه ای تشکیل می شود.

عزیزی بیان کرد: این دوره آموزشی از کتاب صحیفه سجادیه هدف تربیت مربی و مبلغ تخصصی صحیفه شریف و تولید تألیفات در این زمینه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی به صورت مجازی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این دوره از هفت اسفندماه جاری اعلام شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: طلاب برای شرکت مجازی در این دوره می توانند به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3794600088C176595e0fd مراجعه نمایند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات