۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۶۹۴۲۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تولید کالای با کیفیت و رعایت استاندارد به رونق بازار کمک می کند

تولید کالای با کیفیت و رعایت استاندارد به رونق بازار کمک می کند
لرستان- حجت الاسلام شاهرخی، با بیان اینکه استاندارد، از جهش های مهم برای کمک به رونق تولید است، گفت: تولید کالای با کیفیت و رعایت استاندارد به رونق بازار کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار با مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تأمین ایمنی و سلامت مردم در گرو فعالیت های سازمان استاندارد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هر کشوری بتواند معیارهای استاندارد را بالاتر ببرد می تواند در این بازار علم و فناوری موفق باشد، افزود: تولید کالای با کیفیت و رعایت استاندارد به رونق بازار کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی، مانع زدایی، حمایت و جهش تولید، الزاماتی دارند که باید پایه هایش فراهم شود و کالاهای با کیفیت را بتوانیم در کشور تولید کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: تولیدکنندگانی که معیارهای لازم استاندارد را رعایت کنند می توانند بازار جهانی را به دست بگیرند و باید با برنامه ریزی جلو برویم.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی که کالای بی کیفیت تولید کند به تولید ضربه می زند، گفت: هنوز برخی فکر می کنند فقط کالا تولید شود و استاندارد و کیفیت را الزامی نمی دانند که این دیدگاه باید اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: استفاده از کالای بدون استاندارد حادثه آفرین بوده و لازم است جلوی هرگونه تولید بی کیفیت را گرفت و با ارائه راهکار از این مسیر به سمت مسیر ترقی هدایت شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات