۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۹۴۱۶۴
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

آسیب های پیش روی مدارس شناسایی شود

آسیب های پیش روی مدارس شناسایی شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی به حضور روحانیت در مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مبلغان بری تربیت نسلی انقلابی باید ابتدا آسیب های پیش روی مدارس را شناسایی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز در برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی تبلیغی در جمع روحانیان شاغل در آموزش و پرورش، در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی آزادگان خرم آباد گفت: حضور روحانیت و مبلغان در آموزش و پرورش امری مهم برای تربیت انقلابی نسل امروز است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: حضور روحانیت در مدارس آموزش و پرورش فرصتی برای تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان در کنار تحصیل است.

وی با اشاره به اهمیت نقش تبلیغی روحانیت در بین نسل نو برای تربیت دینی نسل نو خاطرنشان کرد: ارتقا دانش تبلیغی روحانیون شاغل و طلاب وظیفه آموزش و پرورش لرستان هدف برگزاری این دوره های آموزشی بوده و روحانیت باید از شیوه های نوین تبلیغی در عرصه تربیت نسل انقلابی استفاده نمایند.  

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تکیه بر صبر و بردباری، اخلاص در عمل و خوش اخلاقی در عرصه تبلیغ تأکید کرد و عنوان داشت: تسلط بر علم روز و تکیه بر منابع دینی برای رسیدن به هدف طلبگی ضروری است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف تبلیغی که در مدارس دنبال می شود روحانیون و طلاب باید آسیب های مدارس را شناسایی و در راستای تحکیم باورهای اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان تصریح کرد: تربیت دانش آموزان انقلابی برای حرکت در مسیر انقلاب و ارتقای فرهنگ، اخلاق و معنویت در خانواده و جامعه ضروری است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات