۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۸۸۸۴۳
حجت الاسلام میرزایی مطرح کرد؛

دولت سیزدهم وارث عملکرد نامطلوب دولتمردان گذشته

دولت سیزدهم وارث عملکرد نامطلوب دولتمردان گذشته
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث عملکرد نامطلوب دولتمردان گذشته است، گفت: مردم برای حل مشکلات معیشتی و بهبود اوضاع کشور صبور و بردبار باشند.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور به استان های محروم و کم برخوردار، گفت: بخشی از مشکلات مردم ناشی از اثرات روانی و روحی بوده که در نوع تعاملات مسؤولان کشور با مردم به وجود آمده است.

وی با اشاره به تفاوت های علمکردهای دو رییس جمهور دولت سیزدهم و دولت یازدهم و دوازدهم، ابراز داشت: زمانی که مردم مشاهده می‌کنند رییس جمهور در خانه یا دفتر کار خود در پاستور نشسته، هیچ فعالیت و تلاشی را برای حل مشکلات انجام نمی دهد، افزون بر مصیبت و مشکلات اجتماعی، فشار و بار روانی بیشتر بر جامعه وارد خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: زمانی که رییس جمهور و دولتمردان از دفتر و وزارتخانه خود خارج می شوند و در میان مردم حضور می یابند و پای درد و دل مردم می نشینند، تحمل مشکلات و سختی های معیشتی برای آنها آسان تر خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان ابراز کرد: زمانی که مسؤولان از نزدیک مسائل هر منطقه را بررسی و مشاهده می کنند و به صورت ملموس و محسوس معضلات مردم را درک کنند، مسؤولان با جدیت و اراده بیشتری تصمیم برای حل معضلات مردم پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به ثمرات حضور میدانی رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم میان مردم گفت: حضور آیت الله رئیسی دو اثر و نتیجه جدی در جامعه در برخواهد داشت؛ نخست اینکه بار روانی جامعه بر اثر تورم و گرانی ها کاهش می یابد و دوم اینکه عزم و اراده مسؤولان برای حل مشکلات مردم جدی تر خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه دوره جدید ریاست جمهوری و کابینه جدید تازه مستقر شده، افزود: باید فرصتی به هیأت دولت سیزدهم داده شود تا اینکه مشکلات کشور و معضلات معیشتی مردم را حل کند.

نماینده مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم وارث عملکرد نامطلوب دولتمردان گذشته است، تصریح کرد: باید ثمره و نتایج برنامه های دولت را در ماه های دیگر مشاهده کرد؛ از این رو باید مردم برای حل مشکلات معیشتی و بهبود اوضاع کشور صبور و بردبار باشند.

ارسال نظرات