۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۸۶۷۴۴

کتاب "سبک زندگی حسینی" به زیور طبع آراسته شد

کتاب
مؤسسه بوستان کتاب "سبک زندگی حسینی" به نویسندگی رضا فرهادیان به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این کتاب بر اساس منابع معتبر، نمایی کلی از سبک زندگی حسینی را در سه بخش فردی، خانوادگی و اجتماعی ترسیم کرده است|و از مفاهیم ارزشمند در علوم تربیتی و روان شناختی، سبک زندگی است، یعنی شیوه ای که انسان از آغاز تولد تا مرگ برای زیستن برمی گزیند، برای تحقق این شیوه، راهنما و الگو نیاز است تا با اقتدای به آن، سبک زندگی پسندیده را بیاموزد.

خداوند متعال الگوها و اسوه هایی را معرفی کرده است تا با پیروی از آنان حرکت متعالی انسان تحقق یابد از جمله الگوها رسول گرامی اسلام است که قرآن می فرماید: پس از ایشان، اهل بیت که در این میان سبک زندگی و اسوه بودن امام حسین برجستگی های ویژه ای دارد که با آن، هدایت و نجات، میسر می گردد.

نویسنده در فصل اول این اثر، به بیان سبک زندگی حسینی در ساحت فردی پرداخته است که در این میان، مباحثی اعم از خداباوری، راضی بودن به رضای خدا، دعا و عبادت، بینش و بصیرت، عشق به نماز و راز و نیاز، انس با قرآن، تکریم علم و عقل، عشق ورزی، اخلاص، حریت و آزادگی، تکلیف مداری، صبر، خود نگه داری تقوا، آرامش، ادب، توکل، شجاعت و جوانمردی مطرح شده است.

مؤسسه بوستان همزمان با آغاز ماه محرم کتاب "سبک زندگی حسینی" به نویسندگی رضا فرهادیان میباشد که این مؤسسه کتاب را در ۲۰۸ صفحه به چاپ رسید.

 

ارسال نظرات