۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۶۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شورای شهر نقطه همگرایی، کانون وحدت و محور همدلی باشد

شورای شهر نقطه همگرایی، کانون وحدت و محور همدلی باشد
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: شورای شهر به همه آحاد مردم شهر تعلق دارد و باید به عنوان نقطه همگرا و کانون وحدت و محور همدلی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با منتخبین مردم کاشان در شورای ششم شهر کاشان بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی در شورای شهر تأکید کرد و گفت: شورای شهر ضمن توجه به فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی باید به فعالیت‌های فرهنگی به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر برای فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی و ارگان‌ها و نهاد‌های فرهنگی استفاده کند، افزود: عدم همپوشانی و همگن نبودن ارگان‌ها با یکدیگر و انجام فعالیت‌های فرهنگی جزیره‌ای یکی از مشکلات مغفول مانده است.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: هرچند اعضای منتخب شورا ازسوی گروهی از مردم انتخاب شدند و گروه دیگر یا در انتخابات شورای شهر شرکت نکردند و یا به آن‌ها رای ندادند، اما شورای شهر به همه آحاد مردم شهر تعلق دارد و باید به عنوان نقطه همگرا و کانون وحدت و محور همدلی باشد.

به گفته وی اعضای شورای شهر با هر گرایشی کانون وحدت و همگرایی باشند و به دور از تعصبات سیاسی و قومی قبیله‌ای باید خادم همه مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به مسؤولیت سنگین فرهنگی شورای شهر، گفت: ایجاد وحدت یک نوع فعالیت فرهنگی است از این رو، شورای شهر می‌تواند ضمن انجام فعالیت‌های فرهنگی به مناطق محروم شهر نیز رسیدگی کند.

آیت الله سلیمانی محقق شدن وحدت در بین مردم را یک نوع کار فرهنگی از سوی شورای شهردانست و گفت: رسیدگی به مناطق محروم کار ارزشمندی است، اما باید به گونه‌ای باشد که دیگران که به شما رای ندادند مجذوب شما شوند.

به گفته وی فعالیت‌های شورای شهر در سطح شهرستان باید به گونه‌ای مدیریت شود تا افرادی هم که به آن‌ها رای نداده اند با شورای شهر همراه باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان قدرت شورای شهر را از آن مردم دانست و اظهار داشت: شورای شهر با ایجاد اتحاد و وحدت بین مردم می‌تواند به تمامی وعده‌های داده شده عمل کند.

آیت الله سلیمانی همچنین با تقدیر از حضور حماسی مردم ایران در انتخابات گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در انتخابات شرکت کردند و انتخابات آبرومندی را برگزار کردند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات