۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۰۳۷
معاون آموزش حوزه علمیه دورود مطرح کرد؛

تحصیل ۹۰ طلبه در حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود

تحصیل ۹۰ طلبه در حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود
لرستان- حجت الاسلام شاملویی گفت: هم اکنون ۹۰ طلبه در سطح یک، دو و سه حوزوی در مدرسه علمیه برادران دورود در حال تحصیل هستند و به مناسبت سال تحصیلی جدید ۱۵ طلبه جذب می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آمادگی مدرسه علمیه برادران دورود در راستای طلبه جدیدالورود بیان داشت: این حوزه علمیه از بین داوطلبان واجدالشرایط طلبه می پذیرد.

پذیرش 15 طلبه در حوزه علمیه برادران دورود

معاون آموزش حوزه علمیه دورود افزود: نام نویسی داوطلبان از 20 اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا زمان برگزاری آزمون ورودی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون، گزینش و برگزاری دوره های اختبار و تثبیت در نهایت 15 نفر از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود پذیرش خواهد شد.

حجت الاسلام شاملویی به فعالیت مدرسه علمیه برادران دورود در سطح یک، دو و سه حوزوی اشاره کرد و یادآور شد: پذیرش طلاب جدید الورود در سال تحصیلی جدید در پایه اول سطح یک انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در هر پایه حدود 10 الی 12 طلبه در حال تحصیل هستند، عنوان داشت: حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود هم اکنون 90 طلبه در حال تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه دورود کیفیت محوری را ملاک پذیرش عنوان کرد و گفت: از بین طلاب علاقمند ورود به حوزه علمیه دورود، تلاش می شود که جوانانی توانمند، با استعداد و خلاق جذب حوزه شود و جلوی ریزش در آمار پذیرش گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات