۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۷۵۴۶۳
فرهنگ و جهش تولید (۴۰)؛

نهادهای فرهنگی آنگونه که شایسته بود عمل نکردند

نهادهای فرهنگی آنگونه که شایسته بود عمل نکردند
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: نهادهای فرهنگی آنگونه که شایسته بود عمل نکردند، که یک بخش آن برمیگردد به معذوریت هایی که به واسطه  بیماری کرونا ایجاد شده است.

حجت الاسلام علی ملکوتی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: نهادهای فرهنگی مثل سازمان تبلیغات صدا و سیما و ارشاد آنگونه که شایسته بود عمل نکردند که یک بخش آن برمیگردد به معذوریت هایی که به واسطه  بیماری کرونا ایجاد شده است البته با این وضع موجود کارهایی که صورت گرفته است جای تقدیر دارد اما خود مسئولین نهادهای نام برده نیز قبول دارند آنگونه که مقام معظم رهبری توقع داشتند؛ محقق نشده است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: بیماری کرونا باعث شد فضای تبلیغی که توسط سازمان تبلیغات هر ساله فراهم می گشت به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی به حاشیه کشیده شود و حتی در اوائل بیماری مجبور به تعطیلی برنامه هایشان شدند قطعاً صدا و سیما نیز با محدودیت هایی روبرو بوده است اما باید از ظرفیت فضای مجازی در تحقق شعار سال بیشتر استفاده می شد.

حجت الاسلام ملکوتی با اشاره به بیماری کرونا ابراز داشت: با وضع موجود جامعه باید صاحبان اندیشه دور هم جمع بشوند و مناسب با فضای موجود راهکار ارائه دهند، حداقل برای سال آینده به گونه ای برنامه ریزی گردد که این فرصت به راحتی از دست نرود.

ارسال نظرات