۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۷۴۲۳۹
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

اجرای سند ۲۰۳۰؛ محصول تفکر طاغوتی و فاسد در تصمیم گیری‌ها

اجرای سند ۲۰۳۰؛ محصول تفکر طاغوتی و فاسد در تصمیم گیری‌ها
مازندران - امام جمعه ساری گفت: اگر برنامه ریزی فرهنگی کشور از سوی افرادی با تفکر طاغوتی و فاسد صورت پذیرد سبک و منش افراد همان چیزی می شود که طاغوت می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خادمین خواهر ستاد نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای 42 ساله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

وی نماز جمعه را یکی از رویش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز تریبون نماز جمعه در اقصی نقاط کشور فعال است.

امام جمعه ساری، نماز جمعه را بهترین پایگاه برای دفاع از دین و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این پایگاه عبادی سیاسی، نماد وحدت و همبستگی ملت ایران است که در طول دهه های اخیر به نمایش گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ائمه جمعه سفیران هدایت، روشنگری و آگاهی بخشی جامعه هستند، تصریح کرد: ائمه جمعه با آگاهی دادن به مردم، ضمن خنثی کردن بسیاری از توطئه های دشمنان، جامعه را در مسیر رشد وتعالی هدایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی دانست که باید برای حفظ آن تلاش و مجاهدت صورت گیرد، بیان داشت: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند حفظ انقلاب سخت تر از خود انقلاب است.

امام جمعه ساری، یکی از مهم ترین راه های خنثی سازی توطئه دشمنان را حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تقویت کنیم و این رسالتی است که ده ها هزار شهید برای آن تقدیم کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مقصد اصلی انقلاب، مقصد الهی و احیای قانون خدا بود، ادامه داد: در وصیت نامه شهدا هدف از انقلاب احیای معنویت بود، اگر روزی از معنویت به مادیات برسیم انقلاب دچار مشکل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب احیای ارزش های ناب در جامعه شد، تصریح کرد: امروز وظیفه همه نهادها به ویژه بخش های فرهنگی و دینی است که در جهت تقویت و گسترش این ارزش ها در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کار فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: متولیان حوزه فرهنگ جامعه رسالت بسیار مهمی در این بخش دارند و باید با تلاش و مجاهدت بیشتری به انجام وظیفه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که برنامه ریزی فرهنگی در جامعه باید به دست افراد متعهد، انقلابی و مؤمن سپرده شود، تصریح کرد: اگر این برنامه ریزی از سوی افرادی با تفکر طاغوتی و فاسد صورت پذیرد آن وقت سبک و منش افراد هم می شود همان چیزی که طاغوت می خواهد؛ مانند اجرای سند ۲۰۳۰ که هدف آن غربی کردن قلب و دل جوانان ما است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود شناسایی انسان های فاضل، متدین و توانمند و به کارگیری آنها در کار فرهنگی را یک هنر دانست و خاطرنشان کرد: باید از جامعه بزرگ بانوان که دارای نخبگان، فرهیختگان و افراد متدین بسیاری است بیش از پیش بهره گرفته شود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات