۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۹۴۴۰

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق ترور فخری زاده را محکوم کرد

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق ترور فخری زاده را محکوم کرد
شیخ خالد الملا گفت: هدف قرار دادن دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده خسارتی بزرگ برای جهان اسلام و تمامی دانشمندان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در مورد ترور شهید فخری زاده، گفت: هدف قرار دادن دانشمند بزرگ هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده خسارتی بزرگ برای جهان اسلام و تمامی دانشمندان است. این اقدامی است که رژیم صهیونیستی و حامیان استکبار جهانی در پی آن بودند.

وی گفت: آن‌ها می خواهند جهان اسلام را از دانشمندان جهادی و علمی که منبع قوت ما هستند خالی کنند. دستان پلیدی که شهید سلیمانی و المهندس را ترور کردند همان دستانی هستند که محسن فخری زاده را ترور کردند. ملت بر مردان سرزمینش استوار است، آن‌ها نقاط قوت را هدف قرار می‌دهند، اما آن‌ها نمی‌داننند ملت مصمم‌تر می‌شوند.

شیخ خالد الملا تاکید کرد: می‌خواهم با جوانان امت اسلامی که صدای مرا می شوند حرف بزنم. استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی منابع قوت ما را هدف قرار می دهند تا ما را تضعیف کنند، هنگامیکه شخصیتی را هدف قرار می‌دهند، چه او شخصیتی نظامی، علمی و یا اهل عراق، یمن و ایران باشد، ما از هم فاصله نمی‌گیریم، مهم آن است که وی وابسته به امت بزرگ اسلام است. ما این مصیبت را به رهبر بزرگ انقلاب، دولت ایران و ملت برادرمان تسلیت می‌گوئیم./۹۸۸/

منبع: صداوسیما 

ارسال نظرات