۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۶۵۸۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی زمینه‌ساز توسعه این استان شد

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی زمینه‌ساز توسعه این استان شد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در سال 1391 آثار مادی و معنوی بسیاری داشت و باعث پیشرفت و توسعه این استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری که در سالن جلسات این اداره کل و با حضور کارکنان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به ۱۹ مهر و سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار داشت: سفر پر خیروبرکت ولی امر مسلمین به این استان نوپا آثار معنوی و مادی و تأثیرات داخلی و خارجی فراوانی به همراه داشت.

وی افزود: یکی از محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالی اشاره به ایجاد تمدن نوین اسلامی با عنایت به بخش ابزاری تمدن شامل علم، اختراع، صنعت و دیگر عوامل و بخش نرم‌افزاری بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: روز ۱۹ مهرماه روز تاریخی برای خراسان شمالی است و مردم این استان در چنین روزی شعور و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و غیرت و پایداری خود را به رخ دنیا کشیدند.

وی تصریح کرد: در روز ۱۹ مهر ۱۳۹۱ چشم تمامی رسانه‌های دنیا به استان خراسان شمالی معطوف بود و انتظار داشتند با توجه به مشکلات فراوانی که به‌واسطه تحریم‌ها به مردم تحمیل‌شده است، این دیدار با حضور بسیار کم مردم مواجه شود؛ اما حضور یکپارچه آحاد مختلف مردم این استان در استقبال از مقتدا و رهبرشان، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی تأکید کرد: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات زیادی به همراه داشت به‌طوری‌که طی این سفر یک هزار و ۶۳۵ پروژه بااعتبار ۱۸۱۹ میلیارد تومان اجرا شد.

گفتنی است؛ مردم استان خراسان شمالی از نوزدهم تا بیست و ششم ماه جاری میزبان مقام معظم رهبری بودند و معظم له با صدها هزار نفر از مردم خراسان شمالی ازجمله روحانیون و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف، روحانیون و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، یگان‌های نظامی، انتظامی، بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان دیدار و گفت‌وگو کردند./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات