۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۶۵۱۴۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

طلاب به سمت تقریرنویسی دروس حوزه هدایت شوند

طلاب به سمت تقریرنویسی دروس حوزه هدایت شوند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت هدایت طلاب به سمت تقریر نویسی دروس حوزه تأکید کرد و گفت: باید در زمینه چگونگی تدریس و برگزاری امتحانات شفاهی بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در اجلاسیه مدیران حوزه علمیه لرستان که در مدرسه علمیه رضوی الشتر برگزار شد، گفت: تقویت زیرساخت های آموزشی امری مهم برای ارتقای سطح علمی در مدارس علمیه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: با توجه به برگزاری تلفیقی دروس حوزه به علت شیوع ویروس کرونا افزود: مدیران و اساتید با برنامه ریزی و استفاده از شیوه های جذاب و نوین باید از ظرفیت فضی مجازی در زمینه تحصیل طلاب نهایت بهره مندی را ببرند.

وی با اشاره به اهمیت نقش اساتید در تعلیم و تربیت طلاب خاطرنشان کرد: تربیت طلبه انقلابی، پژوهش محور و کارآمد نیاز جامعه امروز است.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت اخلاص عمل و تکیه بر صبر و بردباری در تعلیم و تربیت طلاب بیان داشت: اساتید و کادر مدارس باید همت جهادی داشته باشند.

وی اذعان داشت: هدایت طلبه به سمت تقریرنویسی دروس حوزه از محورهای مهمی است که باید در مدارس علمیه اجرایی شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: چگونگی تدریس دروس حوزه و بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری امتحانات شفاهی طلاب از دیگر موضوعات مهمی است که در مدارس علمیه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مدیران در این زمینه ها برنامه ریزی داشته باشند و از نظرات اساتید بهره مند شد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات