۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۵۶۱۴۱

اهدای ۸۲ گان فضایی برای طلاب مشغول غسل و کفن اموات کرونایی

اهدای ۸۲ گان فضایی برای طلاب مشغول غسل و کفن اموات کرونایی
مسؤول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز با اشاره به تهیه ۸۲ گان فضایی برای گروه‌های جهادی حوزه، گفت: گان‌ها در اختیار طلابی که به غسل و کفن اموات کرونایی می‌پردازند، قرار گرفت.
حجت الاسلام رشید محمدی، مسؤول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تهیه ۸۲ گان فضایی برای گروه‌های جهادی حوزه علمیه، اظهارداشت: گان‌ها در اختیار طلابی که به غسل و کفن اموات کرونایی می‌پردازند، قرار گرفت ضمن اینکه طلاب مشاور و روانشناسی که در بیمارستان‌های اهواز به گفتگو با بیماران کرونایی می‌پردازند از گان‌ها و شیلد‌ها استفاده خواهند کرد.

مسؤول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز با اشاره به اینکه طلاب مشاور روزانه ۳ ساعت در بیمارستان‌های مرتبط با بیماران کرونایی حضور پیدا می‌کنند، عنوان داشت: تولید شیلد همچنان ادامه دارد و در اختیار گروه‌های جهادی که به ضدعفونی معابر، سرکشی از خانواده‌های بیماران کرونایی و قرنطینه قرار می‌گیرد و تاکنون ۲۰۰ شیلد متحرک و ثابت اهدا شده است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه از سوی مؤسسه در حددو دوهزار بُن نان در کوی مدرس اهواز توزیع شد، ادامه داد: هر بُن دربرگیرنده ۴ قرص نان است که روی هم رفته ۲ تا ۳ میلیون تومان برای این امر هزینه شد.

وی با بیان اینکه توزیع ارزاق به میزان ۸۰ بسته معیشتی (گوشت، روغن، مرغ، برنج) برای ۸۰ خانوار توزیع شده است، ادامه داد: در خردادماه ده کولر به خانواده‌های نیازمند اهدا شد و ۷ کولر، تعمیر و گازگیری شدند، تعمیر و نصب پمپ آب و گاز و اهدای البسه (۳ میلیون تومان) به مددجویان مؤسسه اختصاص و اهدا شد.

مسؤول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز با بیان اینکه باید فکری برای اشتغال مددجویان شود، گفت: نهاد‌های متولی از ظرفیت مؤسسه‌های خیریه استفاده شود، تنها شاهد اعطای وام اشتغال هستیم، اما از آنجا که مددجویان، آموزش خاصی برای کار ندیدند قطعا با مشکل مواجه می‌شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات