۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۵۶۰۷۲
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

نماز جمعه قرارگاه اخلاق و بصیرت است

نماز جمعه قرارگاه اخلاق و بصیرت است
حجت الاسلام جعفرپور از نماز جمعه به عنوان قرارگاه اخلاق و بصیرت یاد کرد و گفت: نماز جمعه برکات معنوی و فرهگنی فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دفتر وی برگزار شد، گفت: نماز جمعه پایگاه معنویت و بصیرت است.

وی با اشاره به آثار و برکات نماز جمعه در جامعه افزود: تقویت معنویت، اخلاق، روشنگری و مطالبه گری حق مردم از دیگر برکات نماز جمعه است.

حجت الاسلام جعفرپور بیان کرد: تریبون نماز جمعه بهترین فرصت برای تقویت وحدت و همدلی در جامعه و ظرفیتی برای بیان مطالبه مردم به مدیران و مطالبه گری حق مردم است، مسؤولان باید در سایه تعامل و همدلی، مدیریت و برنامه ریزی به فکر رفع مشکلات جامعه امروز به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی باشند.

وی ادامه داد: نماز جمعه این هفته در بروجرد با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد و از نمازگزاران می خواهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کنند.

حجت الاسلام جعفرپور اظهار داشت: همراه داشتن ماسک، سجاده شخصی، مهر و تسبیح و چادر نماز ضروری است و از مردم میخواهیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران وضو را در منزل بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد مهار کامل ویروس کرونا باشیم و روال زندگی مردم به حالت عادی بازگردد و افزود: همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به نکات بهداشتی لازمه مقابله با ویروس کرونا است./۹۴۵۱/پ203/ق

ارسال نظرات