۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۶۹۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تربیت طلبه تراز انقلاب رسالت خطیر حوزه‌های علمیه است

تربیت طلبه تراز انقلاب رسالت خطیر حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اهمیت نقش طلبه در هدایت جامعه گفت: حوزه در تقویت بنیه علمی و تبلیغی طلبه برای انجام رسالتی که بر دوش دارد، مسؤول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امشب در دومین جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان که در حوزه علمیه بروجرد برگزار شد، گفت: در طول تاریخ یکی از وظایف  بزرگ حوزه های علمیه گسترش تقوا و ایمان بوده است.

وی با اشاره به وظایف حوزه های علمیه در جامعه افزود: گسترش تقوا و ایمان در سایه این است که متصدیانی که در شورای عالی حوزه های علمیه فعالیت می کنند بتوانند با برنامه ریزی درست و اجرای درست در امور آموزشی، پژوهشی، علمی، اخلاقی نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: در حوزه های علمیه باید زمینه ای فراهم شود که با تربیت و تقویت طلاب، این افراد بتوانند منزلت تقوا را در جامعه گسترش و ترویج دهند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همیاری و همفکری شورای عالی حوزه های علمیه و استفاده از خرد جمعی اساتید، طلاب و روحانیون خوش فکر، متدین و انقلابی، بتوانیم میراث گران بهایی که از علمای پیشین به دست ما رسیده است در اختیار نسل فعلی و آینده قرار بدهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: تربیت طلبه تراز انقلاب رسالت خطیر امروز حوزه های علمیه بوده و در این زمینه باید از ظرفیت های موجود در حوزه های علمیه به خوبی استفاده شود./9451/پ210/ق

ارسال نظرات