۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۲۶۸۳
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

بنیه علمی و تبلیغی طلاب خواهر باید تقویت شود

بنیه علمی و تبلیغی طلاب خواهر باید تقویت شود
مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان قزوین گفت: توسعه سطح ۳ در استان و افزایش رشته‌ها از جمله فعالیت‌های در دست اقدام است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو در نشست آنلاین با مدیر و مسؤولان مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار داشت: اعتقاد ما بر مدرسه محوری است و تلاش می‌کنیم تا مدرسه جایگاه تربیتی و پرورشی خود را پیدا کند.

 وی افزود: فعالیت‌ پیوسته و مستمر با موسسین، تشکیل گروه‌های خیرین و ایجاد هماهنگی میان موسسان و مدیران مدارس از جمله اقدامات حوزه علمیه خواهران استان قزوین است.

 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با تأکید بر ضرورت احداث مدرسه علمیه خواهران در قزوین گفت: باتوجه به ظرفیت‌‌های موجود و تعداد علاقمندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران نیاز به احداث مدرسه در قزوین و برخی شهرستان‌های استان داریم.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ارتباط و توافق  با نهاد‌ها  و سازمان‌های مختلف از جمله صدا و سیما، کمیته امداد، سپاه پاسداران و همچنین برگزاری نشست‌ خبری  از جمله اقدامات استان قزوین در راستای معرفی و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت‌الاسلام کاظم‌لو با اشاره به ضرورت احداث مدرسه علمیه خواهران سطح ۳ در استان قزوین بیان کرد: توسعه سطح ۳ در استان و افزایش رشته‌ها از جمله فعالیت‌های در دست اقدام است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

 وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام کرونا به تشریح فعالیت‌های خواهران طلبه در این ایام پرداخت.

 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با تأکید بر تقویت بنیه علمی و تبلیغی طلاب خواهر عنوان کرد: در مسئله استفاده از ظرفیت‌های خواهران نخبه، شایسته است که ما تمام توان خود را برای رشد و بالندگی آن‌ها به کار بگیریم  و با حمایت و معرفی نخبگان حوزه های علمیه خواهران، جایگاه‌شان را حفظ کنیم./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات