۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۵۲۴۸۶
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

مراسم شب های قدر در بروجرد برگزار نمی شود

مراسم شب های قدر در بروجرد برگزار نمی شود
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به وضعیت قرمز بروجرد به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: مراسم شب های قدر در این شهرستان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری بین مردم، مراسم شب های قدر در مساجد برگزار نخواهد شد.

وی به روند صعودی بیماری کرونا در شهرستان بروجرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان به دستور ستاد تصمیم گیری شورای مدیریت کرونا تا اطلاع ثانوی مساجد و اماکن مذهبی تعطیل هستند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با تأکید بر اینکه مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید بیماری کرونا را جدی بگیرند، گفت: عدم برگزاری مراسم شب های قدر درمساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی شهرستان بروجرد برای حفظ سلامتی مردم است.

حجت الاسلام جعفرپور به تعطیل بودن ادارات، نهادها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مراکز و دفاتر خدماتی در روز پنج شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت و کلیه اصناف، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، پاساژها اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان بروجرد تعطیلی این نهادها با هدف کنترل ویروس کرونا اعلام شده است.

وی افزود: مردم باید همکاری لازم را داشته باشند، در خانه بمانند نکات بهداشتی را رعایت و به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند تا هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

حجت الاسلام جعفرپور با تأکید بر اینکه مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند، اظهار داشت: مراسم شب های قدر را در منازل خویش و در کنار افراد خانواده بجا بیاوریم و برای سلامتی ملت ایران اسلامی و ریشه کن شدن ویروس کرونا دست به دعا شویم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
شاید بهتر بود می نوشتید مراسم عمومی برگزار نمی شود وگرنه همه مومنان در منازل خود ان شاالله توفیق احیا این شب های عزیز را خواهند داشت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
اهميت شب قدر خيلي زياده. کل ملت ايران را دعا کنيد تا لطف خدا نصيب ما شود
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
امیدوارم از این شب به بهترین نحو بهره مند بشیم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
خدایا این شبها و روزها همه ی گناهانمان را ببخش
0
0