۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۳۸۲۱۴
حجت الاسلام گودرزی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در امامزاده جعفر بروجرد

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در امامزاده جعفر بروجرد
رییس اداره اوقاف شهرستان بروجرد گفت: در راستای تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام مصطفی گودرزی، رییس اداره اوقاف شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه یکی از اولویت های اوقاف بروجرد است.

وی از برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه خواهران خبر داد و افزود: این دوره در امامزاده جعفر(ع) بروجرد و به صورت هفتگی برگزار می شود.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره توسعه و ترویج آموزه های حیات بخش قرآن در کنار آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

وی اشاره به حضور مربیان قرآن در این دوره آموزشی اظهار داشت: مربیان با استفاده از شیوه های نوین به تدریس و آموزش شیوه های روخوانی و روانخوانی می پردازند.

رییس اوقاف شهرستان بروجرد با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه ها همواره از ظرفیت مبلغان بهره مند می شویم.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند جهت حضور و آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) مراجعه و در کلاس ها شرکت کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات