۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۳۴۲۶۷
در اجتماع بزرگ فاطمی پاسداشت شهید سلیمانی؛

پیکر مطهر شهید جانباز ۷۰ درصد در اراک تشییع شد

پیکر مطهر شهید جانباز ۷۰ درصد در اراک تشییع شد
پیکر مطهر شهید جانباز ۷۰ درصد در اراک درحالی تشییع شد که همزمان با تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، اجتماع بزرگ فاطمی به پاسداشت سپهبد شهید سلیمانی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز سه‌شنبه 17 دی ماه مراسم تشیع پیکر شهید جانباز 70 درصد اعصاب و روان "علی داوودآبادی" از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در قالب تجمع عزاداران فاطمی و بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد.

این شهید گرانقدر 53 ساله در اواخر سال 64 در منطقه عمومی فاو به افتخار جانبازی نائل شد که پس از سکته مغزی به درجه شهادت رسید، با اعزام به تهران تعدادی از اعضای بدن این شهید اهدا شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از صبح امروز با حضور پرشوری برگزار شد و مردم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده پرافتخار سپاه قدس "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" به اقامه عزای فاطمی در آستانه فاطمیه پرداختند.

در پایان ضمن اقامه نماز بر پیکر این شهید، مراسم تدفین وی برگزار و اجتماع باشکوه عزاداران فاطمی همزمان با بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای اراک با مدیحه سرایی و سینه زنی دسته جات عزاداری برگزار شد.

این درحالی بود که حضور مردم مومن و انقلابی اراک این روزها در کنار قبور مطهرشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای اراک بیش از قبل بوده و مردم انقلابی این شهر با حضور در کنار قبور مطهر این شهیدان ضمن تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی و لایت، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌ می‌دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات