۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۳۳۷۱۳

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، احد جمالی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و همرزمانش روز دوشنبه راس ساعت 10 صبح در مصلی بزرگ یاسوج برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم شهید سپهبد سلیمانی وظیفه ما بوده و باید برای برگزاری باشکوه این مراسم از هیچ کوششی دریغ نکنیم، عنوان کرد: البته وقتی شهدا میهمان خدا می‌شوند نام، راه و یادشان جادوانه شده و هیچ کاه از بین نمی‌رود.

جمالی با تاکید بر اینکه سردار سپهبد سلیمانی حق بسیار بزرگی به گردن ملت ایران، محور مقاومت و جهان اسلام دارد، ادامه داد: عرصه فعالیت این شهید والامقام جهانی بود و دارای شخصیتی ملی، فرا ملی، بین‌المللی و جهانی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن تا دندان مسلح انقلاب اسلامی یعنی آمریکای خبیث و جنایتکار از شیرمرد میدان مبارزه و جهاد هراس داشت و با شنیدن نام ایشان لرزه بر دل و جانشان می‌انداخت.

جمالی بهای خون حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را بسیار سنگین دانست و افزود: سردار سلیمانی در قلب تمامی ملت ایران بود و همین محبوبیت سبب خشم و غصب آمریکای خائن و جنایتکار شده بود.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسوه و الگوی جوانمردی در دنیا و یاور ستم دیده و مظلوم و مبارز میدان‌های حق علیه باطل، ظلم، ستمگری و استکبار، نقطه عطف و شروعی تازه برای متزلزل شدن نظام استکباری بوده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات